A legnagyobb tömörfa bútor kínálat! Most szuper árakon akár -19% kedvezmény szinte mindenre.
Az Mirek s.r.o. weboldalán az optimális felhasználói élmény érdekében, sütiket használ alapvető, funkcionális és marketing kategóriákban.Amennyiben csak az Alapvető és funkcionális opciókra kattint és nem eszközöl további beállításokat, csak ezeket a sütiket fogjuk használni. A beállításokban lehetősége van a sütiket egyesével kiválasztani és több információt megtudni róluk. Az alábbi gombra kattintva elfogadja az összes sütit. A jövőben bármikor visszavonhatja a hozzájárulását. További információk Értem Személyre szabás
Elfogadja a kiválasztott sütiket

Panaszkezelési eljárás

Ez a panaszkezelési eljárás (továbbiakban panaszkezelési eljárás) tartalmazza a vásárló áltat a mirek bútor online áruházában megvásárolt termékek reklamációjának menetét és feltételeit:

Mirek s.r.o., székhely: Južna trieda 82, Košice, 040 01, Szlovákia

Cégjegyzékszám: 48 286 320

Közösségi adószám: SK2120119914                           

Elérhetőség: Južna trieda 82, Košice, 040 01, Slovensko

telefonszám: 0036 308 871 126 

E-mail cím: info@butormirek.hu

Letölthető: Reklamációs űrlap

 

1.  Milyen hibákért vállalunk felelőséget? 

1.1.    Mint szolgáltató vállaljuk a felelőséget azért, hogy azt a terméket kapta meg amit megrendelt, valamint a termék hibátlan. Ami azt jelenti, hogy a termék átvételkor:

- a megfelelő mennyiségnek, méretnek és súlynak megfelel

- megfelel a jogi követelményeknek 

- a megjelölésnek megfelelő célt szolgálja

- megfelel a megegyezett minőségnek, amit az érvényes jogszabályok az ilyen típusú árukra előírnak

- nincs jogi hibájuk, azaz a termékek nem rendelkeznek harmadik fél általi tulajdonjoggal, valamint a termékek a megfelelő használathoz szükséges dokumentumokkal vannak ellátva. 

Továbbá felelőséget vállalunk azért, hogy ezek a hibák a jótállási időn belül ne jelenjenek meg. A törvény által előírt jótállási időn túl nem vállalunk garanciát a minőségre. 

1.2   A  termék eredeti színe és az elektronikai berendezés kijelzőjén megjelent színárnyalatbeli eltérések nem tekinthetőek a termék hibájának. Ha a termék nem felel meg elvárásainak, a termék átvételétől számított 14 napon belül jogában áll elállni a szerződéstől, az általános szerződési feltételek 8. pontjának megfelelően. 

 

2.  Mennyi a jótállási idő?

2.1.    Az új, nem használt termék jótállási ideje átvételtől számított 24 hónap, vagy a termékhez kiállított dokumentumoknak vagy további reklám információknak megfelelő hosszabb jótállási idő. 

A használt termék jótállási ideje átvételtől számított 12 hónap. 

2.2.     Ha a termék új termékre való cseréje vagy javítása történt, vagy a termék valamelyik részének cseréje történt, ebben az esetben új jótállási idő érvényes. A jótállási idő meghosszabbodik azzal az idővel, míg a terméket a hiba oka miatt nem tudta használni, vagy amíg a termék javítás alatt volt.  

3. Milyen jogai vannak a hibás teljesítés által?

3.1.     A hibás teljesítéssel kapcsolatos jogait a Csehországi Polgári törvénykönyv 2099 - 2117 §, valamint 2165 - 2174 § érvényesítheti.

3.2.     A fentebb leírtaknak megfelelően a következő jogai vannak: 

a)         A hiányosságok pótlása 

Amennyiben kevesebb mennyiségben adjuk át a megrendelt termékeket, mint a megrendelésben szerepelt, vagy a nem teljes megrendelést kézbesítjük, jogában áll a megrendelése pótlására. 

b)        Árkedvezmény a megadott összegből 

Ha az áru átvételének pillanatában a termék hibás, valamint a jótállási időn belül keletkezett a hiba, az áru eredeti árából árkedvezményt igényelhet.

c)         Az áru cseréje vagy a hibás eleme cseréje 

Az áru cseréjét vagy a hibás elem cseréjét akkor igényelheti, ha az nem arányos a hiba jellegével (ha nem lehetséges a javítása)

A termék cseréjének joga nem lehetséges, ha csak egy része hibás. Ha a jótállás elbírálása közben arra a megállapításra jutunk hogy a terméknek csak egy része sérült, csak ennek a résznek a cseréje jön létre.  

A használt terméknek vagy az árcsökkentett terméknek a cseréjét nem igényelheti. E helyett árkompenzációt igényelhet. 

d)        Javítás 

Ha a termék javítható, joga van az ingyenes hibaelhárításra. Ha a reklamációs eljárás alatt arra a tényre jutunk, hogy a terméket nem lehet megjavítani, haladéktalanul értesítjük önt erről, valamint a reklamáció másfajta megoldását választhatja. 

e)         Pénzvisszafizetés (szerződéstől való elállás)

Pénzvisszafizetést csak abban az esetben igényelhet, ha: 

-       hiányos vagy hibás terméket kapott, vagy 

-       ha nem tudjuk elhárítani a hibát, aminek következtében a terméket nem tudja használni, vagy nem tudjuk a terméket kicserélni (pl. a teméket már nem gyártjuk), vagy 

-       a terméket javítás után nem tudja rendeltetésszerűen használni az ismétlődő hibák miatt (ugyanazon hiba előfordulása legalább kétszeri javítás után), vagy 

-       ha a terméken több hiba keletkezik (legalább három hiba egyidejű eltávoítása, melyek közül mindegyik megakadályozza a termék használatát) , vagy

-       nem teljesítjük a panasz elbírálásának határidejét/ nem találunk megoldást 30 napon belül a panaszra.  

3.3.     A visszaküldés vagy a pénzvisszafizetés feltételei (vásárlástól való elállás joga), hogy a terméket olyan állapotban küldi vissza, ahogyan azt átvette. Kivételt jelent, ha:

a)   a hiba megvizsgálásának következtében történt a változás, 

b)   ha a hiba észrevétele előtt hassználta már a terméket,     

d)    ha a terméket eladta, használta a hiba bejelentés előtt, vagy megváltozott a termék a használat során, ha csak részleges használata történt, akkor visszaküldheti azt a részt ami még visszaküldhető, csak ezért a részért igényelhet pénzvisszafizetést  

 

4.  Mikor nem lehet a hibák teljesítését gyakorolni? 

4.1.     Nem jogosult a hiba teljesítésre, ha: 

-     ha a termék átvétele előtt már tudott a hibáról; vagy

-     ha a sérülést ön okozta; vagy

-     ha letelt a jótállási idő.

4.2.   A garancia és a hibákért való felelőség nem vonatkozik:   

-        opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;

-     vady použité věci odpovídající míře používání nebo opotřebení, které zboží mělo v okamžiku, kdy jste je převzali;

-    a leárazott termékek  věci prodávané za nižší cenu – pouze ve vztahu k vadě, pro kterou byla nižší cena sjednána; nebo

-     věci, vyplývá-li to z jejich povahy (zejména zboží, které ze své povahy nemůže vydržet po celou dobu trvání záruční doby).

5. Hogy járjon el a jótállás érvényesítésénél?

5.1.     A reklamációt mindenféle halogatás nélkül jelezze, amint a hibát észlelte.  

5.2.     A reklamációt a cég címére várjuk, ami egyben a cég székhelye is. 

5.3.     A reklamáció ajánlott menete:

-     a reklamáció gyorsabb lebonyolítása érdekében telefonon, e-mailben vagy írásban értesíthet minket;

-     ugyanakkor tanácsolt minket értesíteni arról, a hibaelhárításnak melyik formáját választotta, igényli-e a panaszkezelési eljárás során a további hiányzó termékek kiszállítását, árkedvezményt igényel, az áru cseréjét igényli, javítást szeretne, pénzvisszafizetést, esetleg a polgári törvénykönyv alapján meghatározott további jogokkal él; 

-     A hibás árut küldje el a kitöltött reklamációs űrlappal együtt (utánvétes küldeményeket nem veszünk át) a cég székhelyére, a visszaküldött árut kérem alaposan csomagolja be, hogy a termék visszaküldés során ne sérüljön; 

-     A visszaküldött termékhez csatolni kell a vásárlást bizonyító dokumentumot, a számla másolatát vagy egyéb más dokumentumot ami igazolja a termék megvásárlását, a kitöltött reklamációs űrlapot a hiba pontos leírásával és a reklamáció kívánt megoldásával. 

Ha nem teljesíti a kérelem valamelyik pontját, vagy hiányzik bármelyik dokumentum a fentebbi felsorolásból nem zárja ki a reklamáció pozítiv elbírálását.  

5.4.     A panasz benyújtásának kezdete a hiba bejelentésének a napja. 

5.5.     A beérkezett panasz elbírálása azonnal megkezdődik, legkésőbb 3 munkanapon belül. Ezen időbe nem tartozik bele az esetleges szakértői vélemény kikérése. A panasza az esetleges hiba elhárításának feldolgozásával haladéktalanul megtörténik, legkésőbb a beérkezéstől számított 30 napon belül, ha nem történik más megegyezés. 

5.6.    Ha olyan lehetőséget választ, melyet objektív okokból nem teljesíthetünk (nem megjavítható hibák, vagy a cseréje nem lehetséges), haladéktalanul értesíteni fogjuk. Ebben az esetben a reklamációs eljárásnak másik lehetőségét választhatja.  

5.7.    Panaszának elbírálása során írásos értesítést kap a panasz benyújtás kezdetéről, tartalmáról és a kárrendezési folyamatának igényléséről. Továbbá (a panasz elbírálása után) visszaigazolást kap a panasz kezelésének módjáról és dátumáról, beleértve a javítás megerősítését és időtartamát, adott esetben az igény elutasításának írásbeli indoklását. 

5.8.     A polgári törvénykönyvnek megfelelően jogában áll kártérítési költségeinek visszaigénylésére. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy panaszának kártérítési költségeit az írásbeli visszaigazolástól számított egy hónapon belül igényelheti. 

  

Eme panaszkezelési eljárás 2019.01.01.-től lép életbe

Product added to wishlist
Product added to compare.