Az internetes portál szolgáltatója:

Nábytok Mirek - Ing. Igor Mirek - MI - 1
székhely: Južná trieda 82, 040 01 Košice, Szlovákia
Azonosító szám: 10 824 588 , Közösségi adószám: SK1020634879
Kassai járásbíróság cégjegyzékében van bejegyezve - Hroncova 13 , 041 70 Košice č. OŽP-C/2006/00527-9/CR1, 803-5487 szám alatt
Felelős: Ing. Matúš Mirek
E-mail cím: info@butormirek.hu

Reklamációs feltételek

Személyes adatok védelme

www.butormirek.hu internetes üzlet általános üzleti feltételei


I. Általános előírások

I.A következő üzleti feltételek a társaság mint értékesítő és az ügyfél mint vásárló közötti internetes árueladást és vásárlást szabályozzák, a vásárlás helye a www.butormirek.hu internetes oldal

II. Ez az általános üzleti feltétel elmaradhatatlan része a megrendelésnek és az alábbi feltételek mellett működik.

III. Az üzleti feltételek elérhetőek a weboldalon, ahol az ügyfél (vásárló) elolvashatja és letöltheti az aktuális változatot.

IV. A vásárló a megrendelés elküldésével igazolja, hogy megismerkedett az üzleti és szállítási feltételekkel. A kapcsolat jellegét a vásárló és az értékesítő között a feltüntetett üzleti feltételek határozzák meg, amelyek mindkét félre vonatkoznak.

V. A felek a megrendelés előtt megegyezhetnek az üzleti feltételek megváltoztatásában, mindkét fél beleegyezésével.

II. Meghatározás

I. Az eladó az internetes oldal szolgáltatója:
Üzleti név: Nábytek Mirek, Ing. Igor Mirek - MI - 1
Bejegyezve a kassai bíróság névjegyzékébe, a 803-5487 alá
Székhely: Južná trieda 82, 040 01 Košice - Kassa
Azonosító szám: 10 824 588
Adószám : 1020634879
Közösségi adószám: SK1020634879
e-mail: info@butormirek.hu


I. A vásárló fizikai vagy jogi személy, aki saját felhasználására vagy üzleti célokra használja fel a vásárolt termékeket.
II. A vásárló a § 2 paragrafus a) bekezdésének 250/2007 törvénye alapján, a felhasználó védelmére vonatkozó törvénye alapján (továbbiakban a személyes adatok védelmére szolgáló törvény) az a fizikai személyek, akik szerződéskötés idejében és alatt üzleti, foglalkoztatási vagy szakmai tevékenységeket nem folytat.      
III. A vásárló és eladó közötti jogi viszony az üzleti feltételekkel párhuzaosan érvényes, a 40/1964 törvény, a személyes adatok védelmére szolgáló törvény, a 102/2014 törvény a vásárló védelmére szolgáló távlatban megkötött szerződések esetén.
IV. A vásárló vállalkozónak a 513/1991 § 2, 2. Bekezdése szerint
    cégjegyzékbe bejegyzett személy,
a kereskedelmi engedély alapján üzleti tevékenységet folytató személy,
személy, aki külön engedélyekkel meghatározott kereskedelmi engedéllyel rendelkezik,
 személy, aki mezőgazdasági termelést folytat, és ez általi cégjegyzékbe van bejegyezve
V. A felügyeleti szerv a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI)

 Vrátna 3, 04001 Košice 

tel. č.: 055/6220 781
fax č.: 055/6224 547

e-mail: ke@soi.sk

III. A termék megrendelése

I.A www.butormirek.hu internetes üzlet felületén feltüntetett egyben katalógus is a megrendelhető termékekről, az üzlet nem garantálja az összes termék azonnali hozzáférését és szállítását. A termék elérhetősége minden termék mellett megtalálható.   
II. A megjelenített termékeken kívül a vásárló további termékeket rendelhet meg, melyet az eladóval egyeztet és erről szerződést-megrendelést ír, ennek tárgya az egyéni kérésekre készített bútorok. Ez a tény az e-shop oldalán is szerepel a termék leírások mellett, egyéni kérések alapján készített bútorok címszó alatt. Az egyéni kérésre készített termékekre külön előírások és feltételek vonatkoznak. III. A szolgáltató által kínált termékek megrendelhetőek az internetes oldalon, e-maileben elküldött formában vagy telefonon.        
Elektronikus megrendelés
Az internetes felületen keresztüli megrendelés pontos menete az, hogy a vásárló a termék kiválasztása után rákattint a "kosár" gombra. Az egyéni kérésre készített termék megrendelésénél a vásárló pontosítja az általa kért pontos paramétereket. Ha a vásárló minden terméket a kosárba tett, befejezheti a megrendelést felhasználói fiók regisztrációjával vagy a nélkül. Ez után kitölti a számlázási adatokat, szállítási adatokat, a szállítás formáját és a fizetés formáját. Az üzleti feltételek elfogadása után a „megerősítem a megrendelésem gombra kattintva“ elkészíti a megrendelést. A vásárlónak az elküldést megelőzve van lehetősége arra, hogy a megrendelését leellenőrizze, javítsa vagy törölje. 
E-mail
Az emailben elküldött megrendelésnél a vásárló kitölti a cezeték és kereszt nevét, telefonszámát és e-mail címét, a számlázási és a szállítási adatokat. Továbbá a vásárló megadja a termék nevét, leírását és a kívánt darabszámot, valamint a fizetés módját és a dátumot.         
telefonos megrendelés
A telefonon leadott megrendelést e-mailben kell megerősíteni. A megerősítő email tartalmazza a megrendelő kereszt és vezeték nevét, telefonszámát és e-mail címét, a számlázási és szállítási információkat, a termék nevét, leírását és a kívánt darabszámot, valamint a fizetés módját és a dátumot.           
IV. A telefonos vagy az e-mailben elküldött megrendeléseket a szolgáltató az e-shop rendszerébe teszi, ami jogerős megrendelésnek számít.      
V. A megrendelő a megrendelés elküldésével egyetért azzal, hogy egyetértett a ténnyel, miszerint a megrendelést teljes egészében kifizeti.         
VI. A megrendelés elküldése után automatikus értesítés érkezik a vásárló e-mail címére a megrendelés beérkezéséről az értékesítő elektronikus rendszerébe (a továbbiakban: "megrendelés visszaigazolása"). A visszaigazolás tartalmazza az adásvételi szerződés tárgyát képező áru megnevezését és leírását, továbbá információt az áru áráról, a szállítási címet, adatokat a kiszállítás áráról, feltételeiről, módjáról. A megrendelés visszaigazolása információt tartalmaz arról, hogy az értékesítőhöz megrendelés érkezett, azonban ez nem jelenti az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslat elfogadását.
VII. Az értékesítő ezt követően ellenőrzi a raktárkészletet és jóváhagyja a megrendelést elektronikus vagy írásbeli formában.  A megrendelés csak ez után válik érvényessé.
VIII. Az így készült megrendelés érvényes, változtatni vagy törölni már csakis a két fél megegyezésével lehetséges.  
IX. A vásárlónak jogában áll a szerződéstől elállni, törölni azt minden indok nélkül a megrendeléstől számított 24 órán belül. A megrendelés törlésére a szerződéstől való elállás feltételei vonatkoznak. A szerződéstől való elállásra vonatkozó kérvényt a vásárlónak jogában áll benyújtani levélben vagy e-mailben. A megrendelés törlését a szolgáltató visszaigazolja. 
X. Az egyéni kérésre készített megrendelés törlése nem lehetséges. 

 IV. A szerződési felek jogai és kötelességei

I. A szerződés része a két fél jogai és kötelességei.
II. A kereskedő köteles:
• a vásárlónak a törvény által meghatározott teljes körű információt szolgáltatni,
• elkészíteni a vásárló által megrendelt terméket,
• úgy becsomagolni a szállításra szánt terméket, hogy szállítás során ne sérüljön meg,
• a vásárlónak kiszállítani a megrendelést az arra kirendelt időpontban,
• legkésőbb a kiszállításkor átadni a vásárlónak az összes dokumetumot ami a termékkel kapcsolatos,
III. A vásárló köteles:  
• időben átvenni a megrendelését az arra kijelölt helyen,
• kifizetni a kereskedőnek a megrendelés teljes összegét az arra kijelölt időn belül, legkésőbb az áru átvételekor,
• a kiszállítólevél aláírásával igazolni az áru átvételét

V. A termékek ára és a szolgáltatások

  1.      I.A termékek ára forintban vannak feltüntetve. Tartalmazzák a kapcsolódó adókat és a megrendelés pillanatában érvényesek. A nyomtatási hibák jogát fenntartjuk. Abban az esetben, ha a külföldi pénznemek árfolyama jelentősen változik, továbbá magas infláció vagy a gyártóktól való beszerzési feltételek változása esetén az árak változtatásának jogát fenntartjuk. A termék ára nem tartalmazza a postaköltséget. Ezek áráról a vásárló a megrendelése során információt kap, valamint a Szállítás és fizetés szekcióban megtalálja a részleteket.
  2.      II. Az e-shop felületen a megrendelés elküldése pillanatában szereplő ár a mérvadó.
  3.      III. A számla vásárlási bizonylatként szolgál. Az eredeti számlát az értékesítő a megrendelt áruhoz csatolja. A számla egyúttal szállítási és garancialevélként is szolgál.

 

VI Szállítás, lakásba vitel és összeszerelés

I. A vásárló a következő átvételi módokat választhatja:
a) személyes átvétel, a rendelkezésre álló címen, Južná trieda 82, 040 01 Košice - Kassa
b) a termék kiszállítása a vásárló által megadott postai címre.
II.A szolgáltató a megrendelő által megadott címre szállítja a megrendelt termékeket. A szállítási költség listáját a Szállítás címszó alatt találja.
III. A szállító megegyezés szerint a termékek kiszállításával kapcsolatos további szolgáltatásokat is biztosít, mint a lakásba szállítás és a temék összeszerelése. Ezen szolgáltatások ellenértékét a Szállítás szekcióban találja.    

VII Fizetési módok

I. A vásárló kötelessége a megrendelt terméket teljes összegében kifizetni a hozzá tartozó felárakkal együtt, a megadott határidőig, legkésőbb a termék átvételekor.
II. Ha a felek nem egyeztek meg másban és a megrendelés pillanatában lehetőség van ilyen fizetére, a vásárló kiválaszthatja a neki legmegfelelőbb fizetési módot és kifizetheti a meghatározott összeget. Az eladó a következő fizetési lehetőségeket határozza meg:    
a) utánvét, az átvételi üzletben személyes átvételkor,
b) bankkártzával, az átvételi üzletben személyes átvételkor,
c) utánvéttel, a termék átvételekor,
d) banki átutalással, a SK59 0200 0000 0039 9141 0951 számlaszámra  (Ft) VUB banka
III. Utánvétes fizetés vagy bankkártyás fizetés esetén személyes átvételkor vagy kiszállításkor átvett áru esetén az ár a megrendeléskor meghatározott. A banki átutalással fizetett termék ára 5 napig érvényes a számla kiállítását követően.
IV. Ha a vásárló az utánvétes fizetést választja személyes átvételkor, a fizetési mód már nem változtatható másra és nem tud kártyával fizetni.   
V. Ha a vásárló a fizetendő összeget vagy a fizetendő előleget banki átutalással fizeti, köteles megadni a variabilis szimbólumot, melyet a szolgáltatótól kapott. A variabilis szimbólum a megrendelés száma.   
VI. Ha a megrendelt termék más paraméterekkel készül mint amilyen a weboldalon szerepel, vagy a felek megegyezése ilyen, a szolgáltató kötelezheti a vásárlót előleg kifizetésére. A felek megegyeznek az előleg összegén, ami minimálisan 50 %-a a megrendelés összegének . A megrendelési határidő abban a pillanatban kezdődik, amikor az előleg megérkezik a szolgáltató bankszámlájára. Az előleggel kiállított számla 5 napig érvényes ha a felek nem egyeztek meg másban. A hátralék kifizetésének határideje a kiszállítás napja, utánvétes fizetés az áru átvételekor. Ha a vásárló a meghatározott időpontig nem fizeti ki az előleget, a szolgáltatónak joga van elállni a szerződéstől.
VII. A vásárló egyetért azzal, hogy a megrendelésre és egyéni paraméterekkel készült bútorok vásárlása esetén nem áll jogukban elállni a szerződéstől, köteles megtéríteni a termék teljes árát annak ellenére hogy a terméket átvette vagy nem.

VIII Kézbesítési feltételek

I. A kereskedő köteles az árut a meghatározott időn belül kézbesíteni. A szálltási határidő minden terméknél más, a termék leírása mellett megtalálható. Ha a termék melleti megjegyzés szerint a termék raktáron van, a szállító köteles a megrendeléstől számított 30 napon belül kiszállítani. Ha a kiszállítási határidő nem teljesíthető, a felek megegyezhetnek más határidő teljesítésében is. Ha a vásárló a felkínált szállítási határidővel nem ért egyet, joga van a megrendeléstől való elállás jogával élni.                       
II. Ha olyan termékről van szó ami nincs raktáron, egyedi termék megrendelésről van szó. Az eladó meghatározza a termék kiszállítási idejét és elektronikus postán ezt megerősíti. Abban az esetben, ha a vásárló a szállítási idővel nem ért egyet, az információ közlését követően  24 órán belül törölheti a megrendelését.   
III. A kiszállítás pontos helyét és módját a vásárló az üzleti feltételek VI. Pontjának megfelelően a megrendelésben választja ki.   
IV. A vásárló köteles a megrendelt árut átvenni azon a helyen, amit a megrendelésben megadott, a szállító által telefonon vagy e-mailben közölt időben személyesen vagy egy megbízott személy által.     


II. Személyes átvétel az eladó kiállítótermében
A kiszállításról és / vagy a kiállítóterembe szállítás pontos idejéről, valamint az átvételi időkkel kapcsolatos információkról az eladó e-malben vagy telefonon ad információt, ha felek megegyezése nem lett más. A megrendelt és elvitelre elkészített termék a kereskedő  által meghatározott átvételi helyen lesz elkészítve, az e-mailben közölt időben. Ha az átvételi idő nem határozza meg másképpen, a termék 5 napig lesz elkészítve az átvételi helyen az információs e-mail elküldése után, ha a felek megegyezése nem változtatja meg. Az eladó további két nap átvételi időt ajálnhat fel az átvétellel kapcsolatban, amiről e-mailes értesítést kap. Ha a vásárló az adott időn belül nem veszi át a terméket, vagy ha a felkínált további két napon nem veszi át a megrendelt terméket (abban az esetben ha érkezett ilyen felajánlás), az eladó elállhat a vásárlási szerződéstől. A kereskedő a megrendelt terméket az általa meghatározott lerakati helyen teszi le, ahol a nyitvatartási idő alatt átvehető a termék. Az átvételi idő eltelte után a termék újra a raktárba kerül. Ha a megrendelő a terméket nem veszi át a megadott időben, a megrendelő tárolási bírságot szabhat ki a további tárolás költségével kapcsolatban – 3 € / nap magasságban, a megadott elszállítási idő elteltétől számított első naptól kezdve, ha a felek megegyezése nem változott meg. 


III. A termék helyszínre való kiszállítása  
A vásárló által meghatározott kiszállítási címre való kiszállítás a megrendelésben megadott e-mail címre lesz elküldve, ahol pontos információt kap a kiszállítás napjáról és idejéről. Erről az időpontról a kereskedő SMS üzenetet is küldhet. A vásárló köteles átvenni a megrendelését az általa kijelölt és meghatározott helyszínen. Ha a vásárló nem veszi át a kiszállított terméket a megadott helyen a megadott időben, a kiszállítónak joga van a szerződéstől való elálástól és további tárolási felárat számolhat, 3 € / nap magasságban a megadott szállítási nap elteltétől számított első naptól kezdve, ha a felek megegyezése nem változott meg.      

IV. A termék átvételénél a vásárló ellenőrzi a kiszállított terméket. Ha a termék láthatóan sérült vagy sérülés nyomai látszanak rajta a vásárló felveszi a kapcsoaltot a kereskedővel (személyes átvételnél az eladóval a helyszínen) és megírja a káreseti jegyzőkönyvet.    

X. A vásárlási szerződéstől való elállás

I. Az értékesítő fenntartja a megrendelés elutasításának jogát, abban az esetben, ha a vásárló a megrendelésben hamis vagy megtévesztő adatokat tüntetett fel. Ilyen esetben az értékesítő azonnal értesíti a vásárlót azzal a céllal, hogy más megoldást találjon a vásárló igényeinek kielégítésére. Minden egyes megrendelést individuálisan kezelünk, hogy maximálisan megfeleljünk a vásárló elvárásainak. A magánszemélynek /aki nem rendelkezik céges azonosítóval/ joga van elállni a vásárlási szerződéstől a termék átvételétől számított 14 napon belül a 102/2014-es törvénycikk szerint és további, a vásárlási szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni az árut az értékesítőnek. Ezen határidőn belül a vásárlónak joga van az árut kicsomagolni és kipróbálni, ahogy a klasszikus üzletekben történő vásárláskor, hogy meggyőződjön az áru jellegéről, tulajdonságairól, használhatóságáról.   
II. A vásárló elállhat a szerződéstől, a szerződéstől való elállás határideje előtt is.  
III. A szerződéstől való elállásra vonatkozó kérvényt a vásárlónak jogában áll benyújtani levélben vagy e-mailben, amelyben továbbá fel kell tüntetni a számla számát és a bankszámla számát is. Erre a célra használhatja a szerződéstől való elállásra vonatkozó formanyomtatványt, amelyet itt tölthet le. A szerződéstől való elállás határideje akkor van betartva, ha a szerződéstől való elállás jogának érvényesítéséről szóló értesítést a vásárló a határidő lejárta előtt elküldi.  
IV. A szerződéstől való elállást postai címünkre is elküldheti:
Nábytok Mirek, Ing. Igor Mirek -mi-1
Južná třída 82, 040 01 Košice - Kassa
vagy emailben az info@butormirek.hu címre, vagy személyesen a megadtott címre.
V. A szerződéstől való elállás határidejének számít az a nap, amikor a dokumentumot elküldte.
VI. A vevő köteles legkésőbb 14 napon belül visszaküldeni a szerződéstől való elálástól a megrendelt terméket, vagy személyesen átadni az eladónak. A határidő akkor lesz betartva, ha a termék legkésőbb az utolsó napon került átadásra. A vevő a terméket elküldheti / személyesen átadhatja a következő címre:
Nábytek Mirek, Ing. Igor Mirek -mi-1
Južná třída 82, 040 01 Košice - Kassa
vagy bármelyik eladó helyen.
A vevő csak és kizárólag olyan terméket küldhet vissza, mely nem sérült, nem látszanak rajta a használat nyomai, nem lehet hiányos.

Az egyedi kérésre készített termékek visszaküldési lehetőségei:
VII.  102/2014  törvénycikk § 7, 6. bekezdésének értelmében a vásárló nem állhat el a vásárlási szerződéstől, ha a termék egyedi kérésre és egyedi paraméterekkel készült. Ezekkel az üzleti feltételekkel és a törvénnyel egyetemben a vevő nem állhat el a szerződéstől az egyedi termékek megrendelése után. (pl. Az ülőgarnitúráknál vagy sarok ülőgarnitúráknál egyedi megrendelésekről van szó, mivel a vásárló választja ki az ülőgarnitúra huzatának színét)  
VIII. A kereskedő köteles késedelem nélkül, de minden esetben legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget, beleértve adott esetben a szállítás költségeit is, amikor értesül a fogyasztó azon döntéséről, hogy eláll a szerző­déstől. A kereskedő a visszatérítést a fogyasztó által az eredeti ügylet során igénybe vett fizetési móddal megegyező módon hajtja végre, kivéve, ha az ettől való eltérésbe a fogyasztó kifejezetten beleegyezik, és amennyiben a fogyasztót az ezen visszatérítésből adódóan semmilyen díj nem terheli. A felek megegyezés alapján dönthtnek úgy is, hogy a pénzvisszafizetés helyett a kereskedő által kínált és terméklistában szereplő termék csere is megvalósulhat.   
IX. Adásvételi szerződések esetében a kereskedő – amennyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza – mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut, vagy amíg a fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltat arra vonatkozóan, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
X. Amennyiben a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választ, a kereskedő nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Többletköltségnek számít a kiszállítási költség és a visszaküldési költség különbözete.
XI. A távollevők között és az üzlethelyiségen kívül kötött szerződések esetében a fogyasztó indokolatlan késedelem nélkül, de minden esetben legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amelyen értesítette a kereskedőt a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről, visszaküldi az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által az áruk átvételére felhatalmazott személynek, kivéve, ha a kereskedő vállalta, hogy az árukat maga szállítja vissza. A fogyasztó a határidőt akkor tartja be, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.
XIII. A kereskedő nem köteles átvenni az utánvét összegre visszaküldött árut.
XIV. A kereskedő és vásárló közötti megegyezés szerint törölhetik a vásárlási szerződést a határidő lejárta után is, vagy az egyedi készítésű termékek visszaküldési lehetőségét is fenntartják ha közös megegyezés születik. Ebben az esetben a kereskedőnek joga van kártérítési kérelmet benyújtani, mégpedig 3%-ot a vásárlási árból minden napra kiszabottan, amióta a vásárlási szerzőzés megszületett, maximálisan a vásárlási ár magasságában.       
XVI. A kereskedőnek van joga elállni a vásárlási szerződéstől vagy valamelyik részétől 14 napon belül, a megrendelés elkészítésének dátumától számítottan, ha:
a) a terméket már nem gyártják vagy ha befejeződött már a gyártása,
b) ha már elfogyott a raktárkészlet,
c) ha a megrendelt terméket nem tudja az ígért időn belül leszállítani,
d) ha a vásárló nem vette át a meghatározott időpontig a megrendelését .

XII. Reklamációs feltételek


I. A kereskedő a reklamációkat és jótállással kapcsolatos információkat a www.butromirek.hu weboldalon közölt reklamációs feltételek alapján intézi és bírálja el.       

XIII. A megrendelés érvényessége

I. Az adásvételi szerződés adott időre érvényes, amíg mindkét fél nem teljesíti a megrendeléssel kapcsolatos kötelességeit, amire az üzleti feltételek kötelezik. A megrendelés csak az üzleti feltételekkel egyben érvényes. 

XIV. Személyes adatok védelme

Az e-shop szolgáltatója az információs kötelességekkel kapcsolatos, az Európai únió által 2016.2.27 kiadott 2016/679 törvény 13. Cikkelye alapján az egyének személyes adatainak feldolgozása és felhasználása valamint a  95/46/ES irányelv az egyének szemlyes adatvédelemről szóló § 19 paragrafus 18/2018 CFU tartalmazza a pontos törvényleírást és egyetért azzal:
1. A személyi adatok melyeket a vevő a megrendelésének kitöltésével átad az értékesítőnek, feldolgozásra kerülnek.  Az értékesítő tiszteletben tartja a vásárló magánéletét, ezért igyekszik csak a legszükségesebbekre minimalizálni ezeket az adatokat. Az adatok védettek az esetleges visszaéléssel szemben.A személyes adatokat a személyes adatok védelmére vonatkozó hatályos jogszabályok előírásainak megfelelően kezeljük.

  1.      2. A szerződő felek megegyeztek, hogy a vásárló, amennyiben természetes személyről van szó, köteles a megrendelésben feltüntetni a keresztnevét, vezetéknevét, állandó lakcímét, irányítószámát, telefonszámát és az e-mail címét.
  2.      A szerződő felek megegyeztek, hogy a vásárló, amennyiben jogi személyről van szó, köteles a megrendelésben feltüntetni a cégnevet, a cég székhelyét, irányítószámát, a cég azonosító számát, telefonszámát és az e-mail címét.

    

3. A személyes adatok tárolásának hossza annyi ideig tart, amíg ezt az adatokat a törvény által meghatározott ideig kötöles tárolni, minimálisan 5 év a törvényből és a köyvelésből adódóan vagy 10 évig az ÁFA törvénye értelmében.       

4. A személyi adatok feldolgozása nem lesz automatizált.

5. A szolgáltató nem nevezett ki konkrét személyt a személyi adatok védelmével kapcsolatosan, továbbá nem nevezett ki helyettes személyt sem.

6. A vásárlónak joga van írásban értesíteni az értékesítőt személyes adatainak változásairól, vagy kérni azok kiegészítését, törlését.

XV. Egyéb rendelkezések

I. Ezen üzleti feltételek a www.butormirek.hu internetes oladal felhasználói számára érvényesek, a megrendelés elkészítésének pillanatától lépnek életbe, ha a felek megegyezése nem lesz más.
II. Az értékesítő az üzleti feltételek változtatásának jogát fenntartja. Ezek a változások nem vonatkoznak az adott változások hatályba lépése előtt leadott megrendelésekre. A megváltozott üzleti feltételek a weboldalon történő közzététellel lépnek hatályba.
III. A kereskedő na kötött semmilyen másfajta üzleti kódexhez.
V. Ezen üzleti feltételek 2017.4.11. hatállyal lépnek életbe.

 

Kidolgozta:       JUDr. Barbora Hambalek Lániková

Lanikova Group, s.r.o.

advokátska kancelária

www.lanikovagroup.sk